1. Admini to też ludzie, nie zawsze mają rację, ale mimo tego wymagają szacunku. Zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie.
2. Pisać w miarę poprawnie. Nie chcemy TrAwY i M!$$iaccHkuFF w postach. Jedynym wyjątkiem jest dział OffTop.
3. Wulgaryzmy są dopuszczalne, jednak nie wolno ich nadużywać.
4. Ilość kont dowolna, postacie z nieusprawiedliwioną nieobecnością przez dłużej niż miesiąc mogą być skasowane.
5. Istnieje kategoryczny zakaz wiązania się między gangami. (policja nie jest gangiem.)
6. Avatar nie powinien mieć więcej niż 300 px szerokości i 450px długości. Ma przedstawiać człowieka.
7. Jeśli postać, którą stworzysz nie przedstawia nikogo spłodzonego na forum, musi mieć co najmniej 18 lat.
8. Zapisywać się do grup. Nie chcemy samotników.
9. Tematy domów można tworzyć tylko na osiedlach.
10. Administratorów cechuje całkowity brak tolerancji co do łamania regulaminu. Za złamanie regulaminu można otrzymać ostrzeżenie. Trzy ostrzeżenia=BAN!
11. W mieście panuje ogólna wiedza o tym, kto należy do której grupy, wyjątkiem są nowicjusze (do 300 napisanych postów mają prawo pozostać anonimowi).
12.Sceny erotyczne dozwolone. Nie nadużywajcie jednak tego. Nie o to w ZU chodzi. Najlepiej załatwiać te sprawy na PW lub GG]
13. Posty, które nie wprowadzają nic do fabuły są zabronione. Post powinien składać się z co najmniej dziesięciu słów i opisywać czynności, gesty, emocje, samopoczucie, słowa itd. Jeśli chcecie napisać coś dodatkowo, piszcie to w nawiasach okrągłych/nawiasach kwadratowych/gwiazdeczkach dołączając to do tekstu, który wnosi coś do fabuły gry. (wyjątkiem są administratorzy i moderatorzy, kiedy zwracają na coś uwagę użytkownikom.)
14. Jeśli nie było cię na danym terenie, to nie wiesz nic o tym, co tam się w tym czasie działo dopóki ktoś ci o tym nie powie.
15. Każdy użytkownik od dnia rejestracji ma dwa tygodnie na przejście treningu. [Zgłoszenia na PW do trenerów lub osób postawionych na rangach wyższych od nich].
by Rain.
edit by Addie and Evan.